vineri, 30 septembrie 2011

x si Y ( demonstratie live )

x si Y

           x si Y  
( demonstratie live )







X : toata ziua scrii...
Y : nu
X : 10-15 min
Y : eu nu inteleg cum iti iese..ca na...si lui mihai eminescu ii lua ceva  timp sa scrie si tu n-ai nicun stres
X : ma faci sa rosesc
      ce sa zic...stelele-mi zambesc
      timpu ma poarta nebun
      plus nevoia de tutun
      sentimente multe, gramada
      cumva, lumea tre` sa vada ?!
      nu ?
Y : doamne...nu stiu...dar cred ca o iau razna cand vad cat de repede scrii ..
     cum iti vin vs pe mom
X : pai e simplu
      rupe tacerea,pierde timpul
      da drumul inmii
      si incepe sa scrii
      le ai si tu dar sunt adanc ingropate
      sa le trezesti nu ai nevoie de carte
Y : sper candva sa pot vorbesc si eu in versuri
      nu-i bai
      nu tre sa ai sa poti sa dai
X : ia dedica-mi si mie cateva versuri
Y : pff...bine...


GO GO GO !!!
Y : am avut necazuri multe
      putine suflete sa m-ajute
      am aflat ceva cand nu era momentul
      a trebuit sa strice totul
      usor mi-am revenit
      si am reusit sa nu inchid
      am dat de cineva complet aiurea
      care usor ma intelegea, culmea
      mi-era bine sa vorbesc cu el
      si nu... nu era dubios, prost... nici chel
      revenind la poveste
      am aflat ca parintii care este,  nu este
      si ce?
      ei sunt cei ce mi-au aratat dragoste
      ei m-au crescut, ei mi-au fost aproape
      cu dragoste, la fel de bine stau
      am iubit suflete calatoare, ce zburau nu ramaneau
      cu inima mereu nebuna
      suisuri, coborasuri... aproape de luna
      mi-e frica sa nu ma pierd in lume
      cautand nici eu nu stiu pe cine
      soarele o sa rasara si la mine curand
      m-am saturat, nu mai vreau urechi, nu mai vreau sa aud
      nu mai vreau ochi, nu vreau sa vad
      sunt numai oameni ce fac prapad
      ce nu stiu sa iubeasca
      le place mult sa raneasca
      te fac sa iti faci vise
      si apoi li se...
      vreau sa ma pierd in agonie absurda
      nu vreau nimeni sa ma auda
      sa stau singura si sa nu ma gandesc la nimic
      sa aud florile, sa le zambesc un pic
      sa ma trezesc si sa nu mai obosesc
      sa o iau la pas
      sa nu ma gandesc in urma ce las
      un drum cu nenumarate posibilitati
      sa imi dau seama de ce altii au calitati
      sami gasesc jumatate
      si poate, mai tarziu fericita moartea
      glume pana acum
      hai sa fim seriosi
      esti frumoasa... poate prea frumoasa
      ai o minte... poate neinteleasa
      un suflet mare... poate prea mare
      dar nu mai ai stare
      hai la bucuresti... sa nu vezi ce pierzi 

so ?


Y : mai esti ?
X : mmmm....da..dar sunt uimita cat de misto, cat de repede ai scris, cum mi se potriveste...
      adica ai scris exact cum sunt eu
      exact ce simt, cine sunt
Y : pai daca te cuosteam mai bine
      aveam ce sa scriu
      dar asa... doar ce am mai vorbit pe mes...
X : dar ai scris tot
      iti spun eu
Y : da ?
X : daaa
Y : sper ca ti-a placut si ... asta a fost o demonstratie live ca nu am mintit in legatura cu versurile, chiar le-am facut in 10-15 minute majoritatea...
X : imi place enorm si recunosc, nu te credeam in totalitate in legatura cu durata scrisului dar acum sunt sigura
     ai talent, fa ceva cu el
Y : ms frumos... o sa tin cont

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu