luni, 24 octombrie 2011

oare

OARE





             OARE












Ochi inchisi si buze uscate,
Da... in fiecare noapte...
Ora la care zburda varcolacii,
Ora la care eu incerc sa-mi alung dracii.

Cand parte din aceeasi carne te scuipa,
Privirea si gura ti-e muta,
Mai bine asa decat sa te ridici,
Maine sigur o sa regreti acum ce-i faci, ce-i zici.

Si noaptea te pune pe ganduri,
Nu ai pix si foaie, te lupti singur...
Cafeaua de dimineata te linisteste,
Tigarea ce-i tine companie te spovedeste.

Realizezi ca nimic nu e cum ar trebui,
Ca putea fii altfel dar unde  te-ai pierdut nu stii,
Aceeasi ura pentru lume si epoca,
Aceasi sete de sange si dorinta demonica.

Flacari iti inconjoara zambetul,
Dorinta iti poseda sufletul,
Placerea neagra corpul,
Incet incet nu mai esti tu...

De ce vorbesc de mine la persoana a doua,
Am dubla personalitate sau am luat-o razna ?
Aud voci sclavizate si vad suflete intemnitate-n oase,
Vor sa fuga, sa scape de gazdele hidoase.

Oare sunt singurul ce observa asta,
Oare e un doar vis ce va sfarsi in "buna dimineata" ?
Oare sunt singurul neatins de nebunie
Sau pur si simplu singurul care crede ce vede, ce stie ?

Singurul ce vrea sa cunoasca adevarul,
Neinteresat de cat ar putea sa doara sau nu ?
Singurul ce nu intelege ceva fara motiv,
Singurul ce poate trata orice pur obiectiv ?

Oare asta acum ma face nebun ?
Om fara sentimente sau dependent de tutun ?
Oare ma credeti rau daca spun totul pe fata, realist ?
Va-nselati amarnic, eu va ajut si voi nu vedeti... TRIST !

Am obosit sa-mi iau de la gaura pentru a va ajuta,
Sa ma trezesc in noapte sa va mangai durerea,
Sunat la orice ora sa raspund,
Si in loc de un fals "mersi" numai jigniri apoi s-aud.

Cred ca redevin caine cum spuneam mai demult,
O sa imi opresc inimia, pulsul o sa fie mut,
Cam nimic nu o sa ma mai miste sau doara,
Voi fii acelasi nesimtit arogant de odinioara.

O singura persoana o sa-mi mai poate simti bataia inimii,
Doar ea va stii ce ascund, cine sunt si cum as putea fii,
Imbrac din nou costumul de supererou beat, trag gluga pe cap,
Sunt tata celui  negru din dulap, cel ce il credeai sub pat...

Nu incerca sa ma cauti pentru ca o sa ma gasesti,
O sa fiu cel pentru care nu mai doresti sa te trezesti,
O sa-ti violez mintea si intimitatea,
Esti asa inofensiv ca imi trezesti curiozitatea.

Te-am bagat la idei ?
Ai inceput deja sa-ti pui intrebari ?
"Oare minte sau nu ?"
Te invit sa-ti aflii singur raspunsul !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu