luni, 14 noiembrie 2011

INVOLUNTAR

INVOLUNTAR





INVOLUNTAR












La inceput si pentru mine suna bizar,
Cum sa faci ceva involuntar,
Mi-am calmat inima,am analizat situatia,
Da... o sa fie trista declaratia...

Involuntar ne nastem,
Frica de moarte ne impinge sa traim,
Stiind ca nici azi nu ne va fii mai bine tot ne trezim,
Fortati de situatie, involuntar inchidem ochii si-nghitim !

Daca pica internetul suntem morti,
Involuntar sau voluntar, ne numim tot idioti,
Fara curent egal fara aer,
Trist,deconectat de aparate egal fraier.

Va mintiti ca sunteti diferiti, unici, ca nu aveti nevoie de anturaj,
Sa stiti ca de cand v-ati nascut v-ati pus fericirea gaj,
In orice situatie depinzi de cineva,
Realizeaza ca esti prins in anturaj ca toata lumea !

Esti fericit daca faci pe cineva fericit,
Involuntar te hranesti cu fericirea lor, e urat ?
Ajungi sa faci si ce nu doresti, nu vrei sa ranesti,
Tot anturaj e si asta BAJETI !

Da, normal... o sa sariti cu gura,
Ca nu sunteti toti asa, gandesc eu aiurea,
E un altfel de anturaj, ar trebui sa va dati seama,
Daca nu iesi din cutie n-ai cum sa-i vezi culoare !

Involuntar ai calcat pedala ca erai beat,
Te-ai trezit in spital, la perfuzii conectat,
Involuntar ai pleznit-o cand a tipat,
La fel s-a intamplat cand te-ai culcat,
Aveai spume-n miez de noapte, te-a turbat ce ai visat.

Faci multe involuntar pe care mai tarziu le regreti,
Deja facute, incerci dar nu intelegi,
Cum ai putut sa fii atat de instinctual,
Iti spun eu, ca si mine, in esenta esti animal !

Traim si pentru ce, cu adevarat nu stim,
Fugind de adevar gasim mereu un motiv cu care sa ne mintim,
Iubim pana ne despartim,
Jignim, ranim... si apoi iar iubim.

Involuntari ne avantam precum chiorii,
Apoi ne mintim ca asta am vrut, suntem copii...
Cu instinctul ne nastem, reflexu-l dobandim,
Renuntam la reflex, alegem sa traim !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu