miercuri, 18 ianuarie 2012

Maraton absurd

Maraton absurd




Maraton absurd








Am uitat ce ma relaxa,
Ce faceam mereu sa evadez din lumea asta,
Ca doar scriind uit de probleme,de mine,de ei, de tot...
Ca asta e singurul mod prin care reusesc sa ma mai suport...

Cu aceeasi intrebare incep,
De ce mie mi se pare ca e stramb cand toti il vad drept ?
De ce nu pot sa ma bucur de clipa in sine,
De ce al doilea eu vrea sa imi mearga rau daca imi merge bine?

Un maraton absurd, fara premiu sau scop,
Fara multe... tocmai d`aia nu-l inteleg deloc.
Ma trezesc in el cand mi-e lumea mai draga
"Cand plm a inceput ca n-am vazut pe nimeni cu pistolu sa traga?!"

Obosit de a purta continuu cate o lupta,
Castigand, am observat ca mai mult ma ajuta,
Mi-a intrat in sange sa ma joc, sa ma aflu permanent in concurenta,
Degeaba, al doilea eu tinde sa preia contolul, cu mine e cea mai grea lupta.

Defapt cred ca e gresit sa o numesc lupta,
Degeaba simt eu ca e tigan si ma fura,
Imi e superior, e format din ce am eu mai inteligent si negru,
E de neclintit, nu are inima... si nu cred ca are nici remediu...

Si din nou imi dau seama cine sunt,singur m-am format,
As vrea sa fiu doar cel bun... dar nu pot sa ma despart,
Incerc doar sa il fac sa taca, sa nu il mai bag in seama,
Dar e doar o alta dovada ca sunt un imbecil ce refuza sa vada.

Cum m-am format nu stiu exact pe cine sa dau vina,
Dar stiu ca macar nu sunt ca altii, sa ma chinui sa gasesc rima.
Nu ma bucur de nimic dat pe degeaba,pentru care nu lupt,
Asa am fost obisnuit de mic, dupa o palma peste cap asta mi s-a spus.

Inca mi-e greu sa inteleg si sa accept,
Ca nu pot sa obtin mereu ce vreau oricat lupt de aprig sau inteligent,
Ma aflu in maratonul asta absurd si nu stiu cum sa ies,
Mi-e din ce in ce mai greu... nu mai pot desi trist sa zambesc.

Arat abatut si schilodit, gandurile ma dau de gol,
Panicat de faptul ca nu mai sunt eu cel ce detine control,
Nu eu hotarasc ce si cum,
Sper sa se termine pana imi fac creierii scrum...

Vorba mea preferata "Timpul le rezolva pe toate",
Sa nu ma rezolve el inaintea timpului, asta ma bate,
Nu am cu ce sa ma lupt, nu stiu cum si nici nu stiu daca are rost
Ma simt ca o papusa... sau poate sunt doar prost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu