duminică, 9 septembrie 2012

buze murdare

buze murdare




buze murdare









Si nu stiu cum sa incep ca a trecut ceva timp,
M-am luat cu altele si am uitat gandurile pe foi sa mi le-ntind,
Am in cap o mie de ganduri si poate mai multe idei,
Si ca-ntotdeauna e greu sa imi gasesc butonul de "play"...

Viata, un drum jegos si plin de iluzii,
Daca joci dupa reguli sigur faci confuzii,
Traieste pentru ca vrei si poti,
Zboara pentru ca nu esti obligat sa inoti...

Dupa o perioada nebuna si viata de fluture,
O singura floare s-ar putea sa ma sature.
Cred ca e timpul sa ma opresc putin,
Sa ma asez... sa vad unde ma duc si nu de unde vin.

Nu regret ce am facut si nici nu imi pare rau,
Nu mai accept critici... nu ai fost in locul meu.
Acest inger de fatada cu buze murdare dispare,
O sa scot din adancuri adevarata persoana fara ghiare.

Nu ma astept sa inteleaga multi pe moment,
Dar o vor face incet, incet...
Veninul a fost pus in locul gol ramas,
Ranile incep sa se vindece, mersul sa fie relax.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu