sâmbătă, 19 februarie 2011

Udrea, flatata de primarul din Magurele: Dorm cu poza dumneavoastra sub perna, sotia nu se supara

Udrea, flatata de primarul din Magurele: "Dorm cu poza dumneavoastra sub perna, sotia nu se supara"


Udrea
"
  "Va rog sa prezentati invitatul urmator asa cum ati facut-o in fata mea, domnule primar. Haideti, sa fim sinceri cu colegii nostrii, nu am avut niciodata ceva de ascuns", i-a spus Anastase lui Apostolescu, în aplauzele celor prezenti.

Primarul a spus, la microfon, ca vrea sa îi faca o destainuire Elenei Udrea: "Permiteti-mi, doamna ministru, sa va fac o destainuire, doar dumneavostra. Eu dorm cu poza dumneavoastra sub perna". Cei prezenti au izbucnit din nou in aplauze.   " 
<--  Oare asta e poza de sub perna ?!
Asta este tara in care traim...
Astea sunt "capetle luminate" ale tarii pe care noi le-am votat...
In loc sa-si faca treaba ca d`aia a fost in functie, umflatelul asta doarme cu poza lu umflatica de UDREA sub perna si culmea, nevasta`sa nu se supara.
Daca am gandi logic, el a zis "sa va fac o destainuire, doar dumneavostra".Asta poate insemna doua lucruri cel putin :
1.Psihologic, omul sufera cu capul, nu observa persoanele din jur ci doar persoana cu care interactioneaza sau
2.Gramatical, omul a facut liceul la seral sau poate nici acolo. Nu stie sa vorbeasca corect sau macar logic, vede ca sunt 19289378 de oameni de fata si el zice ca vrea sa-i destauinuie ceva umflatei si numai ei...
Nu mai scapam de prostii astia de la conducere curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu