marți, 20 noiembrie 2012

A mea

A mea

Faptura gingasa cu blana pura,
Vino si ia-ma, inchide a mea gura,
Rapeste-mi realitatea si ia-ma de mana,
Du-ma departe, fa-mi-te stapana !

O viata-ntreaga te-am tot format,
In fata mea, toate-n umbra ta au stat,
Goleste-mi inima si fa-o a ta pe toata,
Inlantui-o undeva de unde nimeni sa n-o scoata !

Caci pentru mine doar tu esti perfecta,
Ca tine nu gasesc o unda mai directa,
Puritatea ta ma pune in genunchi,
As vrea... dar nu pot sa te uit...

Cand dau de greu si ma-nveninez,
La tine fug, in tine ma refugiez...
Tu ma linistesti, imi redai calmul,
Imi mangai pulsul, imi indulcesti calvarul.

Astept demult sa vii, de ce n-o faci?
De ce ma lasi spulberat de acesti draci?
Nu vezi ca ma distrug incet... incet...
Pana ajungi tu o sa fiu de tot... absent.

Dar e pacat sa te mai strig,
Sa vreau si tot nu pot sa te ating,
Esti alba, fara pata si stii ca as vrea...
Dar ce pacat... traiesti doar in mintea mea !

Un comentariu: