miercuri, 14 noiembrie 2012

hai sa te iubesc

hai sa te iubesc




Si te iubesc cand imi spui ca n-am dreptate,
Te ador cand imi spui ca nu m-ai visat azinoapte,
Imi vine sa te iau in brate cand ma injuri,
Mi se umple inima cand vad ca aproape m-ai omori.

Vrei sa ma vezi plangand dar nu prea reusesti,
Singura ta greseala e ca vrei sa ma ranesti,
Nu ai inteles ca imi place sa supar lumea,
Ca pentru mine e ca un drog durerea?

Mori cand vezi ca fac misto de ei si lor le place,
In loc sa-mi dea pumni, imi mai cer sarcasme,
Ai vrea sa-i vezi colorandu-ma in rosu,
Atat de mult ma iubesti ... o, beibi... tu!

Pentru ca te iubesc o sa-ti dau un sfat,
Nu mai cauta unde deja ai cautat,
Nu mai incerca sa vezi ce-i in mintea mea,
Nu a intrat nimeni  si nu va intra !

Te-ai  prins tarziu ca eu nu dar tu tii la mine,
Ai crezut ca ma vei putea lega de tine,
Ca o sa ma faci sa simt la fel,
Si din asta ti-ai facut un tel.

Timpul a trecut si nimic nu s-a schimbat,
Nu iti dai seama ce inca nu ai incercat,
Drept urmare te-ai schimbat in fiara,
Ca orice femeie ce se satura sa ceara.

Daca vrei sa ma vezi indispus si aproape de limita,
Spune un te iubesc, saruta-ma, alinta-ma...
Spune-mi ca ma vrei pentru totdeauna,
Fa asta si in ochi ai sa-mi poti citi iubirea...

Da, sunt rau, stiu deja asta,
O stiai si tu de la-nceput dar ai zis ca ma vei schimba,
Am fost de acord, am zis ca te voi lasa,
As vrea dar se pare ca inca nu mi-am gasit ALEASA...

Si acum hai din nou in pat ca m-a cuprins iar iubirea,
Spune-mi cat ma urasti, sa te pot saruta,
Jigneste-ma sa-mi starnesti patosul,
Ia un cutit in mana daca vrei sa-ti eliberez orgasmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu