miercuri, 13 noiembrie 2013

fericit .


fericit .


poate ca aș fi fericit, doar prin absență,
că mereu fac fapte bune, cu indiferență.
și poate că găsesc fericirea în cineva ascunsă,
ce se lasa prinsă, doar când e pătrunsă.

să mă plimb aiurea singur și din senin să zâmbesc,
că sunt fericit, prin al lor vesel copilăresc,
sau dacă merg și deodata mă ții strâns de mână,
o fericire scurtată, de o așteptare lungă.

sincer și aprope absolut, sigur fericit aș fi,
daca vreo ființă ar putea defini clar, ce înseamnă a iubi,
nu iubire de neam, frate, soră sau parinți,
ci iubire d-aia grea, ce evoluează-n nunți.

poate că fericit aș fi, sus singur în munți,
fară ură sau minciună, între cunoscuți.
unde e liniște de rai, printre zori de pace,
cu miros de alb, când piscul sun-a moarte.

și știu că sunt hapsân, chiar îmi e rușine,
ca îl mânii pe Dumnezeu, cu bună știre.
că eu nu... dar alții mult s-ar bucura,
de ar avea o viață, măcar ca a mea .

vorbesc de cei ce s-au născut vinovați,
plătesc datorii vechi, date din mame-n tați,
cei ce au boli, cei ce nu au unde dormi sau mânca,
fericit le-ntind viata... " Luați o gură din a mea ! " .


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu